الثلاثاء، 10 نوفمبر 2009

شـيء من الخـوف


شيء من الخوف انكتب فوق الجبين
ومش عارف
اذا كنت انا خايف واللي مين


واللي انا الخوف ؟
واللي انا الاتنين ؟


ولية الانين ؟
ولية شايلة علي كتافي من سنين ؟
حتي وانا محني وحزين
او حتي لو فرحان
فيه شيء من الخوف


شيء من الخوف
عشش علي القلب اللي اتولد موجوع
وبحس بيه بين الضلوع
بيبان في حرقة دمعتي
او لما تعلي ضحكتي
بلمح خيالة ماشي جنبي في سكتي
وساعتها بتلفت ورايا
بلقاني وحدي في دنيتي
فـ اسرح واقول
يمكن عشان عايش وحيد
فـ فـيا شيء من الخوف


شيء من الخوف
معرفش مين فينا اللي ضيف علي التاني
معرفش مين فينا اللي اتولد في التاني
وسعات بقول مولود جبان
وسعات بقول يمكن اتاني
شيء من الخوف


شيء من الخوف اتزرع جوة القلوب
مبدور علي كل الدروب
معصوبة ليه خطوتي في الطريق من غير ذنوب
ولما افكر من الخوف اهرب
افتكر ان الهروب
ده في حد ذاتة
شيء من الخوف
.

هناك تعليق واحد:

  1. , only faith and truth in matters make success ,alwayes extreme fear break our sweet moments put us in an obstacle spot, future only in the hands of allah so we dont have to over think about what we have strong feel of

    ردحذف