الجمعة، 8 مايو 2009

أنا رحال




انا رحال عشان يعني ، هويت يعني ،،، اكون رحال
بحب اللف والترحال
***
واحب اسمع كلام دولا , وكلام دوكها ،،، ودوت قال
وياما سمعت قال واتقال
***
انا برحل عشان كلمه
مهو الكلمه تهد جبال
وتبني امال
سعات لو حرف من كلمه تعيش اجيال
***
انا في ترحالي متونس
ووحداني !!!؟؟؟
متستغربش
مهو الافكار مأنساني
دي افكاري
ومتقربش
،،،
ما انا ممكن في افكاري اكون فارس
،،،
وممكن برضوا اكون حارس
متستهترش
***
وممكن امتلك كوني
،،،
ده ممكن ،،، بس في ظنوني
متستغربش
***
بحب اسمع وما اتكلم
عشان لابد نتعلم
،،،
من الكلمه وم اللي اتقال
تخدلك درس
***
في واحد تنه يتكلم
فلان سألوا ،،، فراح بلم
ما قال كلمه
سكت منطقش
***
وواحد تنه يتألم
فلان ضربوا ،،، ولا إستسلم
عشان كلمه
سكت منطقش
***
واديني في وسط ترحالي
وانا مالي
انا في حالي
***
واخر الرحله بتغطي
واقول ياللاه هنام حبه
بتيجي ورايا افكاري
تقوللي من الكلام حبه
***
واهو حبه تجيب حبه
وبرجع للطريق تاني
وبرحل تاني من تاني
ما انا في ترحالي متونس
ووحداني
متستغربش
***
ما انا رحال عشان يعني ، هويت يعني ،،، اكون رحال
بحب اللف والترحال

هناك تعليق واحد:

  1. really words sometimes like a magic effect on u someother times make u look down to some persons . not only words make u a rider u can be rider wiz ur action when ur words accombined wiz certain actions ,when ur word is true , clear and honorable not like a subscribe to masqurade not hidden under masks

    ردحذف