الخميس، 7 مايو 2009

سكت كتير و ناوي ... !!!




سكت كتير و ناوي ... !!! ؟؟؟
،،،
ناوي اسكت
،،،
اكيد هسكت
،،،
ما انا سكيت
،،، ،،، ،،،
مهو اصل السكات غيه
،،،
وتسليه
،،،
وراحة بال
،،،
وانا سكيت
،،،
سكاتي في جيبي وانا شايله
،،،
ومش قايلوا
،،،
عشان مليت
،،، ،،، ،،،
قالولي الناس ما تتكلم !!!
،،،
راح اتكلم ،،، وفايدته ايه ؟
،،،
ما ياما في ناس بتتكلم
،،،
وتتألم
،،،
وعملوم ايه ؟
،،،
انا عن نفسي راح اسكت
،،،
ولا اتكلم
،،،
اكيد هسكت
،،،
عشان سكيت
،،، ،،، ،،،
سكات جوايه صدعني
،،،
وصمت الناس بيوجعني
،،،
وخرسك ده اللي فاقعني
،،،
وخلاني اقول يا ريت
،،،
ما اكون سكيت
،،،
لكن برضوا
،،،
انا هسكت
،،،
اكيد هسكت
،،،
ما انا سكيت
،،، ،،، ،،،
في ناس قالوا السكات حكمه
،،،
وانا معاهم
،،،
وناس قالوا السكات نعمه
،،،
انا معاهم
،،،
وناس تصرخ عشان تسكت
،،،
وناس بتموت عشان تسكت
،،،
وناس تتمني يوم تسكت
،،،
وناس جوه السكات تسكت
،،،
وناس تسكت عشان تسكت
،،،
لكن اخر السكات يعني
،،،
انا هسكت
،،،
اكيد هسكت
،،،
عشان سكيت !!!

هناك تعليق واحد: