الاثنين، 4 مايو 2009

مش كارهك عشان انته يا يهودي !!!


مش كارهك عشان انته يا يهودي
اصل انا ديني ده اهوه القرأن
والقران عملني في ديني
اني اسامح في الاديان

***
يعبد بقره ميعبدهاش
اخري معاه اتكلم و انصح
يعني كلامي معاك ببلاش
قول ارهابي بقي واستنصح

***
انا كاره فيك الصهيوني
اللي في يوم جبروته إستشري
يعني رصاصك ييجي في عيني
واجري واخدهم ع المستشفي !!!

***
عمال تضربني وانا ساكت
عمال تضربني وبتعيط
واما ضربتك ضرب اساتك
تجري تقول ان انا بتنطط !!!

***
هولوكستك دخلت ع العالم
والعالم صدق هولوكوستك
ده بيكدب واللهي يا عالم
يعني اشوفك تكدب واسكت !؟

***
مش كارهك عشان انته يا يهودي
اصل انا ديني ده اهوه القرأن
والقران عملني في ديني
اني اسامح في الاديان

هناك 3 تعليقات:

  1. what is the meaning of هولوكوستك

    ردحذف
  2. thhanx for co-operation, since 3 dayes i saw a video in youtube which sustain what you said it is called لا اتاثر بدموع التماسيح الصهيونية
    i respect the ideas that vido reveals

    really they r symbol of curruption in the earth

    ردحذف