السبت، 7 نوفمبر 2009

أنـا مـليـــت


أنا مليت
انا مليت أكون واقف علي بابك
 ومستني
سحابة صيف تطمني
بقالي كتير علي ده الحال
 مجاش مرسال يطمني
وخايف يوم تغيب شمسك
وأشوف قمرك يغيب عني
يمر اليوم في عتمة ليل طويل
والوحدة تقتلني
عجيب امرك
وزاد مرك
وطول عمرك
بتأمري ... وأقول امرك
لكن مليت
أنا مليت متسمعينيش
برغم إني علي بابك
دنا متوضي من نيلك
دنا صليت علي ترابك
وياما إتكحلوا بدمي
وداس الخد خطابك
أسير شمسك وأنا محني
ونقطة ميه في سحابك
أنا كالموج بيتكسر
 علي صخرك علي بابك
زرعت الصبر ... من طينك
وياما عرقت ... في جبينك
حرام تنسي إللي عاشقينك
وتجري علي إللي سارقينك
سقوكي المـُر في شبابك
أنا زعلان علي امبارح
علي بكره إللي لسه مجاش
لكن عشمـّان تفوقي في يوم
وأشوف الظلم مبيقواش
عشان خاطري
 بلاش أبعد بعيد عنك
عشان الظلم مخلاّش
عشان خاطري
 بلاش أتباع في مرة بلاّش
عشان خاطري
 بلاش أبعد
دنا منك ومستغناش
دنا منك ... ومستغناش

هناك تعليق واحد:

  1. plz , don't fall in desperation u talk like him,like his words . i said to him that
    u r talented god give u more advantages than others plz don't fall try to overcome troubles and defeated wrong things by every advantage of them of them trade on all of them even u were in a bad circumstances. dont stop follow your dream

    ردحذف