الخميس، 21 يناير 2010

حبيبــــي ... الوقــــت بيـعـــدي




حبيبــــي ...
الوقت بيعدي
و أنا
لسه مادد يدي
صابر أنا لعنيك
لو جيت
هطير أنا من الشوق
و نعيش
والضحكه تعلي لفوق
حبيبي مد إيديك
حبيبــــي ...
أنا بابي بفتحلك
و إنته ترد الباب !
بالصمت بندهلك
والصمت كله عذاب
حبيبــــي ...
إنته اللي فيك الروح
و إنته اللي غاوي تروح
طب ليه تروح مجروح ؟
و أنا كلي ملك إيديك
حبيبــــي ...
بخاف لا القسوه تسرقني
و مر الصبر يخنقني
و أتوه و دروبي تشبكني
و أرحل وقلبي ناسيك
حبيبــــي ...
عيون الليل بتبتسمك
وشقشق في الفضي رسمك
كتبت أنا بالندي اسمك
و توهت جوه عنيك
حبيبــــي ...
لو إنته بعيد , قريب مني
ونفسي يا ريت تطمني
تقول راجع و تحضني
صدقني هجري عليك
حبيبــــي ...
الصبر ده ليه حدود
لكني بالأمل موعود
بحبك والهوي موجود
ده روحي منك ليك
حبيبــــي ...
يا ريت تقول راجع
كتير الليل يكون واجع
هترجع واللي مش راجع ؟
غلبت أحايل فيك
.


هناك تعليق واحد:

  1. impossible to forget somone who live in u whatever time pass and pass

    ردحذف